#Agust_Simple Antarkan aku kesuatu hari.

Agustus 15, 2011


Sebelum kuberhasilkan hati ini menerima apa yang menjadi takdirku.
aku katakan pada gadis dicermin malam itu...
"berhentilah menangis! apa yang kau tangisi?
tak ada yang yang mampu menghentikan airmata itu selain dirimu sendiri..
bangkitlah.. hentikan airmata menyedihkan itu..
dan kembalilah menjadi dirimu yang dulu,, hidup dengan baik.. dan jatuh cintalah lagi!!

dan Gadis itu bertanya.. Dengan Siapa??? !!!

Aku meninggalkan gadis dalam cermin itu tanpa memberi tahu siapa yang ditanyakan,
aku hanya katakan... hapus airmatamu... jangan biarkan Siapa  akan melihat airmata itu jika dia datang..!!

seharinya, mengindahkan diri, berharap Siapa segera datang menjawab pertanyaan ini,, hingga aku bertemu denganmu...!!!

dapatkah saat ini ku katakan pada gadis dicermin... kaulah itu... Siapa yang datang,, membuatnyajatuh cinta !!! dapatkan dia dalam bahagia mencintaimu...~

tataplah dia... maka dia akan tersenyum... dan kau telah membuatnya jatuh cinta !!
mengajaknya ke suatu hari dimana dia menunggu, sakit hatinya akan sembuh...
dan dia akan mecintaimu bersama segenap nyawanya..!!

Dia tidak memintamu menggantikan posisi siapapun dihatinya, ada satu ruang baru yang telah dititipkan tuhan untukmu...~ Di Hatiku..!!

Kumohon .... Katakan.. "Iya!!" pada gadis itu, dia telah jatuh cinta padamu.


You Might Also Like

0 komentar

Popular Posts

Flickr Images